תמיכה

מה חדש?

ברוכים הבאים למוקדי השרות והתמיכה של Nessמטח

Nessמטח מעמידה לרשותכם מרכז שירות הערוך לטפל בפנייתכם, בכד שנוכל לספק לכם שרות מהיר ויעיל אנא עקבו אחר ההוראות.

לפניכם מספר דרכים לקבלת שרות מהיר ומקצועי .

על מנת לייעל את רמת השרות יש לציין בכל פנייה:

תיאור מדויק ומלא של התקלה

פירוט הודעות שגיאה או כל הודעה אחרת המופיעה על המסך.

נא לפרט ימים ושעות מועדפים לקבלת השרות.

 

פניה טלפונית

סניף מרכזי

מרכזיה: 03-9113000

ישיר: 03-9113011/12

סניף צפון

1800-32-23-32

ישיר: 03-9113060/61

ציין/ני את הפרטים הבאים: שם לקוח, מס לקוח, כתובת, שם פונה מוסמך.

ציין/ני את סוג התקלה (תקלת תוכנה, תקלת חומרה, אחר)

עבור תקלה בעמדה או ציוד היקפי אחר, יש לציין את מס' העמדה/הציוד כפי שמופיע על גביו.

בתקלת תוכנה/לומדה ברשת, יש לציין את מס' העמדה כפי שמופיע על השרת.

המוקדנית תרשום את הפרטים במערכת ממוחשבת.

חשוב ! בסוף קליטת התקלה תקבל/י מספר הפנייה . יש להשתמש בו לבירורים נוספים.

 

פניה באמצעות האתר

אנא מלאו את הפרטים
עבור תקלה בעמדה או ציוד היקפי אחר, יש לציין את מספר העמדה/הציוד כפי שמופיעה על גביו. בתקלת תוכנה ברשת, יש לציין את מס' העמדה המופיע על השרת.

ההודעה שלכם תירשם במערכת הממוחשבת לניהול פניות של נס מטח. תוך זמן קצר (עד שעתיים), יוחזר אליכם mail חוזר טופס התקלה כשבחלקו התחתון רשום מספר הפנייה . יש להשתמש בו לבירורים נוספים.

פניה באמצעות דואר אלקטרוני

סניף מרכזי

 

support@ness-matach.co.il

סניף צפון

 

Support_n@ness-matach.co.il

יש לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת הנ"ל.

ציין/ני את הפרטים הבאים: שם לקוח, מס לקוח, כתובת, שם הפונה המוסמך.

ציין/ני את סוג התקלה (תקלת תוכנה, תקלת חומרה, אחר).

עבור תקלה בעמדה או ציוד היקפי אחר, יש לציין את מספר העמדה/הציוד כפי שמופיעה על גביו.

בתקלת תוכנה ברשת, יש לציין את מס' העמדה המופיע על השרת.

ההודעה שלך תירשם במערכת הממוחשבת לניהול פניות של נס מטח. תוך זמן קצר (עד שעתיים), יוחזר אליך בדוא"ל חוזר, טופס התקלה כשבחלקו התחתון רשום מספר הפנייה . יש להשתמש בו לבירורים נוספים.

 

Powered by Telerom